پرینتر سه بعدی Creality CR-30 PrintMill

پرینتر سه بعدی CR-30 PrintMill کریلیتی

پرینتر سه بعدی تسمه ای CR-30 PrintMill را می توان جذابترین پرینتر سه بعدی شرکت کریلیتی (Creality) نامید که می تواند رویای پرینت در ابعاد نامحدود و نیز پرینت قطعات با ابعادی بزرگتر از ابعاد فیزیکی دستگاه را که همیشه مورد نظر کاربران بوده است مانند مدل های بزرگ و یا پروفیل ها را تحقق بخشد، ظرافت ظاهری در کنار کارایی بی نظیر، توجه کاربران حرفه ای را به این پرینتر بسیار جذب کرده است.

طراحی فوق العاده پرینتر سه بعدی کریلیتی CR-30 PrintMill تکنولوژی جالبی را در بر می گیرد و توانایی این را دارد که بصورت مداوم و بدون نیاز به جداسازی قطعات، اقدام به پرینت تعدادی نا محدودی از قطعات نماید. با پرینتر سه بعدی CR-30 PrintMill این امکان وجود خواهد داشت که در ابعاد طول بصورت نا محدود اقدام به پرینت قطعه نمود و یا اینکه تعدادی نامحدود از یک قطعه مورد نظر را پیوسته و بدون وقفه پرینت کرد. پرینتر Creality CR-30 PrintMill از نوع FDM و مناسب برای واحد های صنعتی و کارگاهی می باشد که محدودیت های موجود در پرینترهای Desktop مانند ابعاد پرینت و تولید انبوه را ندارد.

پرینتر سه بعدی CR-30 PrintMill شرکت کریلیتی شبیه یک دستگاه اتوماتیک صنعتی است تا یک پرینتر سه بعدی ولی ساختار داخلی آن همانند یک پرینتر سه بعدی Desktop می باشد.

 ابعاد پرینت قطعه در این پرینتر ∞20x17x سانتی متر  می باشد

 

 

یکی از ویژگی های پرینتر کریلیتی CR-30 PrintMill این است که اکسترودر بکار رفته در این پرینتر با زاویه 45 درجه بر روی یک فریم مثلثی نصب شده است که عملیات تزریق فیلامنت را بر روی نوار نقاله متحرک انجام می دهد، این در حالی است که در اکثر  پرینترهای مدل Desktop از اکسترودر و نازل عمود بر صفحه کار استفاده می شود.

در این پرینتر استفاده از فیلامنت، اکسترودر حرارتی و لایه گذاری در راستای محور X-Y دقیقا همانند مکانیزم پرینتر اکسترودری می باشد. در ساخت پرینتر CR-30 PrintMill از پروفیل های بیشتری استفاده شده است که همین امر باعث گردیده این پرینتر وزن بسیار بالایی داشته و نیز دارای بدنه بسیار مستحکمی باشد.

اصولا در اغلب پرینتر های سه بعدی از چرخ های وی اسلات سه چرخ استفاده می شود ولی در پرینتر CR-30 PrintMill از وی اسلات 4 چرخ استفاده شده است.

مکانیزم حرکتی پرینتر CR-30 PrintMill براساس سیستم Core X-Y می باشد که تاثیر زیادی در سرعت و دقت پرینت دارد، ساختار دقیق Core-XY، ساختاری پایدار و محکم است که تجربه پرینتی فوق العاده را به کاربر ارائه می دهد. دقت و سرعت بالا در این پرینتر باعث محبوبیت بیشتر این پرینتر سه بعدی شده است.

 

 

صفحه نمایش 3.5 اینچ این پرینتر از نقاط قوت دیگر آن به شمار می رود. این نمایشگر با کاملترین دسترسی کاربر را در کنترل تمامی مراحل پرینت یاری می نماید.

پرینتر سه بعدی Creality CR-30 PrintMill از سیستم هدایت اتوماتیک فیلامنت پشتیبانی می کند که باعث می شود فرآیند پرینت راحت تر و روان تر انجام شود. وجود سنسور تشخیص فیلامنت باعث می شود که هر گونه شکستگی یا فرسودگی فیلامنت را تشخیص دهد و قابلیت تشخیص اتمام فیلامنت را به این پرینتر اضافه نموده است.

پرینتر سه بعدی کریلیتی CR-30 PrintMill یکی از بهترین سنسورهای تشخیص قطع برق را دارا می باشد که خیال کاربر را در هنگام قطع برق و ادامه پرینت در هنگام وصل مجدد کاملا راحت می کند.

با این پرینتر مشکلی برای پرینت مدل هایی با ابعاد بی نهایت وجود ندارد زیرا که مجهز به نوار نقاله می باشد که پرینت پیوسته را امکان پذیر می کند، ابعاد پرینت در پرینتر CR-30 PrintMill بصورت 20 در 17 سانتی متر می باشد و تنها پرینتر سه بعدی با طول پرینت بینهایت می باشد.

 

 

برای جلوگیری از افتادن مدل های پرینت شده بصورت پیوسته در حین پرینت، براکت مخصوصی برای نصب به پرینتر طراحی شده است. اکسترودر بکار رفته در این پرینتر از نوع Dual gear می باشد که از مزیت های ساختاری این پرینتر سه بعدی به شمار می رود.

جنس بدنه از نوع فلزی و فضای کاری دستگاه بصورت باز می باشد.

استفاده از پروفیل های آلومینیومی وی اسلات به همراه چرخ های pom حرکتی روان و دقیق را در این پرینتر ایجاد میکند. جنس نوار نقاله در این پرینتر از ماده ای مقاوم در برابر سایش می باشد و از چسبندگی بسیار خوبی هم برخوردار است. با حرکت کردن نوار نقاله و پرینت بی نهایت، مدل های پرینت شده در انتهای نوار به طور خودکار جدا می شوند و نیازی به جداسازی آن ها از روی میز وجود ندارد.

 

 

این پرینتر مجهز به صفحه نمایش کارکتری 3.5 اینچ با گرافیک عالی بوده که تمام اطلاعات لازم را به کاربر ارائه و کنترل پرینتر را به سادگی انجام می دهد. پرینتر سه بعدی CR-30 PrintMill یکی از حرفه ای ترین پرینتر های سه بعدی شرکت کریلیتی شناخته می شود.

این پرینتر به صورت نیمه مونتاژ می باشد و به راحتی کامل نصب و آماده استفاده می گردد.

امکانات پرینتر سه بعدی Creality CR-30 PrintMill

  • ابعاد پرینت بزرگتر ∞ ×17 × 20 سانتی متر
  • پرینت قطعه بصورت بی نهایت
  • استفاده از سیستم کالیبراسیون اتوماتیک
  • ساختار پایدار Core-XY
  • دارای نوار نقاله غلتکی
  • دارای سنسور اتمام فیلامنت
  • دارا بودن سنسور تشخیص قطع برق
  • صفحه نمایش 3.5 اینچ
  • اتصال SD کارت
  • جا نمایی بهتر و بهبود کیفیت سیم ها درپرینتر
  • طراحی بی نظیر
  • اکسترودر فلزی دو دنده ای
  • منبع تغذیه باکیفیت
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی Creality CR-30 PrintMill”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *