پرینتر سه بعدی رزینی Anycubic Photon M3 MAX

87.500.000 تومان

سری پرینتر های سه بعدی رزینی جدید شرکت انی کیوبیک ( Anycubic ) تحت نام تجاری فوتون ام سه ( Photon m3 ) به تازگی به بازار جهانی ورود کرده است.این خانواده شامل سه جزو جدید است که عبارتند از:

  • پرینتر سه بعدی ANYCUBIC Photon M3
  • پرینتر سه بعدی ANYCUBIC Photon M3 Plus
  • پرینتر سه بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max

پرینتر سه بعدی ANYCUBIC Photon M3 Max، دیگر عضو این خانواده است که دارای صفحه چاپ 13.6 اینچی و دقت چاپ 7K با 6480 در 3600 پیکسل است.

پرینتر سه بعدی با حجم پرینت بزرگ

پرینتر سه بعدی رزینی مدل Anycubic Photon M۳ Max به دلیل مجهز بودن به ال سی دی سایز ۱۳,۶ اینچ، اولین پرینتر سه بعدی سایز بزرگ است که با استفاده از آن می توانید مدل های سه بعدی در اندازه ۳۹۸ میلیمتر در ۱۶۴ میلیمتر در ۳۰۰ میلیمتر را بصورت یک تکه پرینت نمائید.

پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
سیستم حرکتی بسیار دقیق و مستحکم
سیستم حرکتی پرینتر سه بعدی رزینی مدل Photon M۳ max با استفاده از تجهیزات استاندارد و بسیار دقیق ریل و واگن و بال اسکرو طراحی و ساخته شده است که همین موضوع باعث می شود تا بالاترین دقت لایه ای ایجاد شود که در نوع خود بینظیر است.
مجهز به سیستم پر کننده رزین خودکار
یکی از مهمترین چالش های پرینترهای سه بعدی رزینی، تامین رزین مورد نیاز جهت پروسه پرینت است که این موضوع در پرینتر سه بعدی رزینی مدل Anycubic photon M۳ Max بصورت خودکار انجام می شود و دیگر نیازی به پر کردن دستی مخزن رزین نیست. این موضوع در حین پروسه پرینت بیشتر نمود پیدا می کند.
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
صفحه ساخت بسیار حرفه ای و دقیق
صفحه ساخت این پرینتر سه بعدی بگونه ای طراحی و با استفاده از سیستم حکاکی لیزری ساخته شده است که استفاده از آن باعث افزایش چسبندگی لایه اول پرینت به صفحه ساخت و مانع از خراب شدن پروسه پرینت به دلیل جدا شدن مدل از صفحه ساخت می شود.
سرعت پرینت بالا با استفاده از منبع نور قدرتمند و حرفه ای
به دلیل استفاده از منبع نور سوپر ال ای دی که بصورت ماتریکسی در کنار همدیگر قرار گرفته اند پروسه پرینت سه بعدی در پرینتر سه بعدی رزینی مدل Photon M۳ max با دقت و سرعت بسیار بالایی نسبت به سایر پرینترهای سه بعدی رزینی انجام می شود و همین موضوع باعث کاهش هزینه تولید و افزایش سرعت پروسه تولید می شود.
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
پرینت جزئیات با دقت بسیار بالا
استفاده از نسبت کنتراست ۴۵۰ به یک در پرینتر سه بعدی رزینی مدل Photon M۳ Max باعث شده است تا پرینت جزئیات بسیار دقیق مدل سه بعدی با دقت بسیار بالایی انجام شود. این میزان کنتراست در حدود ۱۲۵ درصد بیشتر از دستگاه های پرینتر سه بعدی رزینی موجود در بازار است.
کاهش هزینه تولید به دلیل سرعت پرینت بالا
سرعت پرینت در پرینترهای سه بعدی تاثیر بسزایی در هزینه های تولید مدل سه بعدی دارد و هر چقدر پروسه پرینت در زمان کمتری انجام شود به همان اندازه هزینه تولید کاهش می یابد. سرعت پرینت بالای پرینتر سه بعدی رزینی مدل Photon M۳ Max باعث کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری می شود.
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max
مجهز به محافظ ال سی دی
ال سی دی پرینت یکی از قطعات بسیار مهم و در عین حال بسیار حساس در پرینترهای سه بعدی رزینی است و به همین دلیل محافظت از آن بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا، ال سی دی پرینت پرینتر سه بعدی رزینی مدل Photon M۳ max مجهز به صفحه محافظ ال سی دی است که مانع از آسیب دیدگی ال سی دی و افزایش طول عمر آن می شود.
نرم افزار اسلایسر اختصاصی
استفاده از هر پرینتر سه بعدی و بخصوص پرینترهای سه بعدی رزینی نیازمند بکارگیری از نرم افزار واسط و یا همان اسلایسر است تا بتواند مدل سه بعدی را برای پرینت سه بعدی آماده نماید. به همراه پرینتر سه بعدی رزینی مدل Photon M۳ Max، نرم افزار اختصاصی نیز به صورت رایگان ارائه می شود که تمامی نیازهای کاربران را رفع می نماید و دیگر نیازی به استفاده از چند نرم افزار جهت آماده سازی فایل پرینت نیست.
پرینتر سه بعد رزینی مدل photon M3 max

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی رزینی Anycubic Photon M3 MAX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *