پرینتر سه بعدی رزینی Anycubic Photon Mono X 6K S

45.700.000 تومان

سری Photon Mono که توسط شرکت AnyCubic ایجاد شده است، به عنوان یک رهبر جهانی در چاپگرهای سه‌بعدی LCD درجه یک شناخته می‌شود، برای مثال می‌توان، به سرعت بالای چاپ آن و کمک به صرفه جویی در وقت، دقت بالا در خلق مدل‌های سه بعدی و مصرف انرژی بسیار کم اشاره کرد. این محصول بسیار مورد توجه صنایع و کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. در ابتدای سال شرکت AnyCubic پرینتر سه‌بعدی Photon Mono X 6Ks را معرفی کرد که مورد استفاده کاربران مبتدی قرار گرفته است. در ادامه با مزیت‌ها و مشخصات کامل این پرینتر سه‌بعدی بیشتر آشنا می‌شوید.

این پرینتر بیشتر لوازم آن مونتاژ شده است، فقط باید محافظ صفحه نمایش LED را اعمال کنید، ظرف و صفحه ساخت را پیچ کنید و برای کالیبراسیون آماده شوید.

وضوح بالاتر

Photon Mono X 6Ks از صفحه نمایش LCD تک رنگ 9.1 اینچی 6K با رزولوشن 5760*3600 پیکسل استفاده می‌کند که می‌تواند جزئیات ریز واضح و ظریف‌تری را به ارمغان می‌آورد. این قابلیت می‌تواند به طور کامل نیازهای پرینت مدل‌های مینیاتوری را برآورده کند و انتخاب بسیار خوبی برای ارتقاء پرینترهای FDM به پرینترهای LCD است.

محافظ صفحه نمایش فوق‌العاده بزرگ و ضد خش تعبیه شده در این محصول، به جلوگیری از خراش صفحه و نفوذ رزین بسیار کمک می‌کند. با عبور نور تا 6.5 درصد، می‌تواند به‌طور کامل از صفحه LCD محافظت کند و در عین حال دقت چاپ بالا را تضمین کند.
حجم ساخت بزرگتر
پرینتر سه بعدی photon mono X 6K با ابعاد پرینت 195.8×122.4 در ارتفاع 200 میلی‌متر و حجم چاپ 4.76 لیتر، می‌تواند نیازهای شما را از قبیل صرفه‌جویی در فضای قرارگیری، پرینت مدل‌های بزرگ و… را برآورده کند.

ماتریس LighTurbo ارتقا یافته

در مقایسه با منبع نور ماتریس معمولی، ماتریس Anycubic LighTurbo لنزهای اپتیکال بافتی با دقت بالا، منبع نور موازی پایدار و یکنواخت‌تری ارائه می‌دهد که می‌تواند به طور موثر خطوط لایه را کاهش دهد و خطوط شبکه را حذف کند. بنابراین، Photon Mono X 6Ks می‌تواند جزئیات مدل را واضح‌تر و سطح مدل را ظریف و صاف کند. سرعت چاپ این محصول 15-60 میلی‌متر در ساعت است که، می‌توانید مدل‌های خود را زودتر تکمیل کنید.

پایداری بالا به دلیل ریل‌های خطی دوگانه
این پرینتر رزینی دارای ریل‌های خطی دو محوره Z بسیار پایدار است. توسط مهره‌های ضد ضربه POM بسیار مقاوم در برابر سایش تقویت شده است. این قابلیت پایداری محور Z را تا سطح میکرون محدود می‌کند که باعث می‌شود، با ترکیب نیروها و پایداری بی‌نظیر، لایه‌های چاپی نامطلوب و قابل مشاهده حذف و حتی کوچکترین جزئیات چاپ را به نمایش گذاشته شوند.
صفحه ساخت حکاکی شده با لیزر
Photon Mono X 6Ks از پلتفرم حکاکی شده لیزری استفاده می‌کند. دارای صافی عالی است که می‌تواند چسبندگی مدل را افزایش دهد و میزان موفقیت در پرینت را تا حد زیادی بهبود بخشد. پلت فرم حکاکی شده با لیزر باعث می‌شود مدل به راحتی خم و به سختی رها نشود.

نرم‌افزار برش نسخه جدید Photon workshop 3.0

نسخه جدید اسلایسر دارای ویژگی‌های اصلی بهبود یافته و ارتقا یافته است مانند برش دادن، پانچ کردن، افزودن پشتیبانی، استخراج پوسته و چیدمان مدل، این یک فرآیند برش ساده و آسان‌ است. یک رابط کاربری جدید است که کار را راحت کرده است.

Anycubic Photon Mono X 6K به اقدامات احتیاطی مشابهی مانند سایر پرینترهای رزینی نیاز دارد. رزین خشک نشده خطرناک است و حلال‌هایی که برای تمیز کردن چاپ‌های شما استفاده می‌شوند می‌توانند پوست را تحریک کنند. هنگام ریختن رزین و کار با چاپ‌های خشک نشده از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اتاقی که از پرینتر رزینی خود در آن استفاده می‌کنید دارای تهویه مناسب باشد تا از استنشاق بخار جلوگیری شود. رزین ریخته شده یا چکه شده باید بلافاصله با ایزوپروپیل الکل 99 درصد تمیز شود. پس از چاپ، پرینتر و بطری‌های خود را پاک کنید تا لکه‌های رزین خشک نشده پاک شود. همیشه رزین خود را محکم بسته و دور از دسترس حیوانات خانگی و کودکان نگهداری کنید.
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی رزینی Anycubic Photon Mono X 6K S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *