پرینتر سه بعدی رزینی Elegoo Mars 4 Ultra 9K

32.000.000 تومان

ELEGOO MARS 4 Ultra 9K

پرینتر سه بعدی رزینی mars 4 ultra شرکت الگو با صفحه چاپ مونوکروم 7 اینچی با رزولوشن9k (8520×4820) است. این پرینتر با وضوح 18میکرون امکان چاپ کوچکترین جزئیات را به کاربر میدهد.سیستم تراز 4 نقطه ای با چهار پیچ در جهت عقرب‌های ساعت در این پرینتر به گونه ای طراحی شده است که کاربر پس از یک بار تراز کردن نیازی به تسطیح مکرر نداشته باشد که باعث کارایی آسان و صرفه جویی در وقت کاربر میشود.صفحه ساخت پرینتر الگو مدل Mars 4 Ultra دارای یک سطح حکاکی شده با لیزر برای افزایش چسبندگی در طول فرآیند چاپ، حتی هنگام چاپ مدل های بزرگ است که باعث بالا رفتن نرخ موفیت چاپ میشود.

mars 4 ultra

mars 4 ultra

در پرینتر الگو مدل Mars 4 ultra میتوانید نوردهی عمودی و یکنواخت با طول موج 405 نانومتر را به لطف منبع نور COB و لنز کولیمینگ فرنل تجربه کنید که با زاویه نور کمتر از 5 درجه و یکنواختی نور 92 درصد تضمین می کند که مدل های پرینت شده شما سطح صاف و یکنواختی دارند.پرینتر Mars 4 Ultra دارای قابلیت افزایش سرعت سه برابری چاپ میباشد و به شما امکان می‌دهد با ACF و رزین استاندارد ELEGOO FAST به سرعت چاپ تا 150 میلی‌متر در ساعت دست یابید و پرینت سه بعدی سریع در عین حال با کیفیتی را تجربه کنید. بدنه فلزی پرینتر سه بعدی Mars 4 Ultra باعث پایداری و ثبات چاپ و طول عمر پرینتر میشود درحالی که از نظری بصری جلوه زیبا و مدرنی را به فضای کاری شما میدهد. محور Z از ساختار linear guide rail با دقت 0.02 میلی‌متر برخوردار است که حرکت دقیق و پایدار را تضمین می‌کند و باعث ایجاد سطح صاف میشود و خطای چاپ را به حداقل میرساند. صفحه میانی چاپگر با یک پله برآمده طراحی شده است تا از جریان رزین داخل پرینتر جلوگیری کند و از اجزای داخلی پرینتر در برابر آسیب محافظت کند.

mars 4 ultra

در پرینتر سه بعدی elegoo mars 4 ultra  یک فن خنک کننده بزرگ و لوله های مسی رسانای گرما در کنار منبع نور COB برای اتلاف گرما قرار گرفته است. این ویژگی نه تنها عملکرد چاپگر را افزایش می دهد، بلکه باعث بالا رفتن عمر مفید دستگاه میشود. این پرینتر دارای یک تصفیه کننده هوا با فیلتر کربن فعال ارتقا یافته است که به طور موثر بوی رزین را در حین چاپ فیلتر می کند. این ویژگی تجربه کلی چاپ را بهبود می بخشد و محیط سالم تری را برای شما فراهم می کند. صفحه نمایش این پرینتر لمسی 4 اینچی HD IPS با وضوح 800*480 پیکسل است. این دستگاه از 12 زبان مختلف پشتیبانی میکند و کار را برای کاربران بسیار آسان می کند.

mars 4 ultra

سیستم عامل لینوکس کاملاً جدید با رم داخلی 4G از انتقال Wi-Fi با سرعت انتقال 6 تا 10 مگابیت در ثانیه پشتیبانی میکند. به علاوه، با هر دو شبکه 2.4G و 5G سازگار است و انتقال فایل را از رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما آسان میکند. آنتن Wifi قابل جدا شدن به راحتی در کنار محور Z چاپگر قرار گرفته است و اتصال به شبکه را برای شما آسان میکند.

mars 4 ultra

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی رزینی Elegoo Mars 4 Ultra 9K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *