پرینتر سه بعدی رزینی Anycubic Photon Mono 2

پرینتر سه بعدی Anycubic Photon Mono 2

وضوح بزرگتر و بالاتر: صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی 4K+ حجم چاپ 2.09 لیتری: 165×89×143 میلی‌متر (HWD) ماتریس LightTurbo ارتقا یافته، کاهش لایه و خطوط شبکه

وضوح بزرگتر و بالاتر

Anycubic Photon Mono 2 از یک صفحه نمایش LCD تک رنگ 6.6 اینچی با وضوح 4096*2560 استفاده می کند که می تواند جزئیات ریز مدل ها را نمایش دهد. Anycubic Photon Mono 2 دارای محافظ صفحه نمایش فوق العاده بزرگ و ضد خش میباشد که به جلوگیری از خراش صفحه و نفوذ رزین کمک می کند. با عبور نور تا 95 درصد، می تواند به طور کامل از صفحه LCD محافظت کند و در عین حال دقت چاپ را تضمین کند.

 

ماتریس توربو نور ارتقا یافته

منبع نوری LighTurbo Matrix ارتقا یافته یک منبع نور موازی پایدار و یکنواخت را فراهم می کند، بنابراین خطوط لایه را به طور موثر کاهش می دهد و خطوط شبکه را حذف می کند. بنابراین، Anycubic Photon Mono 2 می تواند جزئیات مدل را واضح تر کند و سطح مدل را ظریف و صاف کند.


 

 

صفحه ساخت حکاکی شده با لیزر

Anycubic Photon Mono 2 از پلتفرم حکاکی شده لیزری استفاده می کند. این صفحه دارای صافی عالی است که می تواند چسبندگی مدل را افزایش دهد و میزان موفقیت چاپ را تا حد زیادی بهبود بخشد. پلت فرم حکاکی شده با لیزر باعث می شود مدل به سختی رها شود و تاب برداشته شود

اسلایسر Anycubic Photon Workshop 3.0

نسخه جدید اسلایسر دارای ویژگی های اصلی بهبود یافته و ارتقا یافته است مانند برش دادن، پانچ کردن، افزودن پشتیبانی، استخراج پوسته و چیدمان مدل. این یک فرآیند برش ساده تر و یک رابط کاربری جدید است که کار با آن آسان تر است.

حجم چاپ بزرگتر

پرینتر سه بعدی Photon Mono 2 اندازه چاپ 165x89x143 میلی متر (HWD) و حداکثر حجم چاپ 2.09 لیتر را با دقت بالا ارائه می دهد که آن را به انتخابی دقیق برای سازندگان تبدیل می کند.


 

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی رزینی Anycubic Photon Mono 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *