پرینتر سه بعدی 2 Anycubic Kobra

26.800.000 تومان

پرینتر سه بعدی 2 Anycubic Kobra

بعد از اینکه شرکت Anycubic، از سری پرینترهای Kobra رونمایی کرد و پرینترها نشان دادند که فوق‌العاده پرکاربرد و کار راه‌انداز هستند، حال پرینتر Kobra 2 را، جانشین پرینتر سه بعدی معروف Kobra اعلام کرده است. Anycubic نوید ورود یک محصول کاربرپسند، ساده و مقرون‌به‌صرفه به دنیای پرینت سه بعدی را با شعار «سریع چاپ کنید، کمتر پرداخت کنید» را می‌دهد.

سنسور قطع برق و اتمام فیلامنت

با استفاده از حسگر هوشمند تعبیه شده در این پرینتر، هیچ نگرانی بابت فرسودگی فیلامنت، قطع ناگهانی برق یا تمام شدن فیلامنت نداشته باشید. این محصول می‌تواند به‌طور خودکار این مشکلات را شناسایی کرده و چاپ را متوقف کند، و به راحتی پس از رفع مشکل، دوباره کار خود را از همان جا ادامه دهد، این ویژگی از خطاهای پرینت نیز جلوگیری می‌کند.

مونتاژ سریع فقط در چند دقیقه

پرینتر سه بعدی Anycubic Kobra 2 به صورت نیمه مونتاژ است و به راحتی مونتاژ و آماده پرینت میشود. همچنین تمامی مراحل نصب و راه اندازی آن به صورت جامع در دفترچه راهنمای آن درج شده است و کاربران به راحتی میتوانند این پرینتر را مونتاژ و راه اندازی کنند. مراحل نصب تقریباً 10 دقیقه طول می‌کشد تا تکمیل شود.

تراز خودکار و تنظیم ارتفاع دقیق

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام کالیبره کردن دستی به دلیل سختی و گیج کننده بودن این کار نتوانسته باشید یک کالیبراسیون ایده‌آل و مناسب را داشته باشید، یا به سختی این کار را انجام داده ولی پس چند پرینتر یا یک جابه‌جایی کوچک دوبار نیاز به تراز داشته باشید، این پرینتر سه بعدی تازه وارد کار شما را بسیار راحت کرده است، زیرا می‌تواند به صورت خودکار کالیبراسیون را برای شما انجام دهد. در پرینتر سه بعدی 2 Anycubic Kobra به لطف LeviQ 2.0 Anycubic، کالیبره کردن دستگاه به طور خودکار انجام می‌شود. LeviQ 2.0 با یک حسگر القایی کار می‌کند، به این صورت که یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند و اختلالات را تشخیص می‌دهد، بدین وسیله فواصل یا شکاف‌های روی صفحه پرینت، شناسایی، ثبت و به‌طور خودکار بدون تماس مستقیم جبران می‌شوند. علاوه بر این، سیستم Anycubic LeviQ 2.0 به طرز چشمگیری سطح ساخت را حفظ می‌کند، کالیبراسیون سنسور جدید، متصل به پشت صفحه پرینت، کمک زیادی به کالیبره کردن Z-Offset و موقعیت نازل می‌کند. در این روش فاصله بین نازل و بستر پرینت در همه نقاط یکسان است و باعث ایجاد لایه‌های یکنواخت می‌شود.

سرعت چاپ بالا

پرینتر سه بعدی Kobra 2 محصولات را با سرعت 250 میلی‌متر بر ثانیه چاپ می‌کند، درحالی که مدل اول Kobra حداکثر به 180 میلی‌متر بر ثانیه رسیده است. این قابلیت تا حدی به دلیل اکسترودر جدید دو دنده‌ای است که اکسترود دقیق‌تری را در سرعت‌های بالا امکان‌پذیر می‌کند و ماژول حرارتی 60 واتی با قدرت که نرخ اکسترود فیلامنت بالاتری را امکان پذیر می‌کند. یک فن 4 واتی نیز به خنک شدن فیلامنت چاپ شده کمک می‌کند تا لایه‌های بعدی سریع‌تر چاپ شوند. حرکت هد چاپ نیز بهینه شده است.

سیستم حرکتی نرم تر

یکی از تغییرات قابل توجه پرینتر سه بعدی 2 Anycubic Kobra نسبت به پرینتر سه بعدی مدل کبرا، سیستم حرکتی محورهای X و Y میباشد که چرخ‌های سنتی V-slot  با سیستم بلبرینگ ریلی و فلزی جایگزین شده‌اند. این ارتقا اجازه می‌دهد تا حرکت سریع‌ و نرم‌تر بدون نگرانی از سایش چرخ‌ها که یک مسئله رایج در طراحی کلاسیک بود، انجام شود.

محور Z از ساختار میله‌ای دو رشته‌ای استفاده می‌کند که مقاومت بالابر را در حین چاپ افزایش می‌دهد. این پلت فرم دستگاه را صاف نگه می‌دارد و لایه‌های چاپ را افزایش می‌دهد و حتی با سرعت بالاتر نتایج عالی چاپ را به ارمغان می‌آورد.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی 2 Anycubic Kobra”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *